تکنوتریک

نگاه نزدیک زومیت به گلکسی S22 پلاس و S22 اولترا سامسونگ

سامسونگ با مدل‌های مختلف خانواده‌ی گلکسی S22 سعی می‌کند علاوه‌بر زنده نگه‌داشتن میراث سری نوت، همچنان به مؤلفه‌های سری محبوب S پایبند بماند.

تقریباً از همان زمانی که سامسونگ سری نوت را برای همیشه بازنشسته کرد، کاربران در انتظار تولد دوباره‌ی گوشی‌های نوت هرچند در قالبی جدید بودند که این انتظار با معرفی خانواده‌ی گلکسی S22 بالاخره به‌پایان رسید.

در رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۲، سامسونگ با یک تیر دو نشان زد و اعلام کرد که قابلیت‌های دوست‌داشتنی و کاربردی خانواده‌ی نوت‌ها را در کالبد قدرتمندترین عضو خانواده‌ی S22، یعنی S22 اولترا به کاربران هدیه خواهد کرد. درواقع، گلکسی S22‌ اولترا مدل جدید پرچم‌دار محبوب سال گذشته‌ی سامسونگ، یعن S21 اولترا به‌حساب می‌آید و ویژگی‌های مهم نسل قبل را با سخت‌افزار قدرتمندتر و البته قابلیت‌های سری نوت به کاربران ارائه خواهد کرد.

سری گلکسی S22 امکان اتصال به شبکه‌ی 5G را دراختیار کاربران قرار می‌دهند و از بلوتوث نسخه‌ی ۵٫۲ پشتیبانی می‌کنند. به‌علاوه، گلکسی S22 اولترا امکان اتصال به وای‌فای 6E و گلکسی S22 و S22 پلاس قابلیت اتصال به وای‌فای 6 را دراختیار قرار می‌دهند.

سامسونگ برای S22 پلاس باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی را در نظر گرفته است که از شارژ سریع ۴۵ وات و شارژ بی‌سیم ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند. از سوی دیگر، گلکسی S22 اولترا باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که با شارژر ۴۵ واتی سازگار است و می‌تواند با شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی نیز شارژ شود.

در این مطلب، به کهکشانی‌های جدید سامسونگ نگاه مختصری انداختیم؛ اما این پایان کار نیست. زومیت در حال کار روی بررسی تخصصی و عمیق هر دو گوشی گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا است و به‌زودی نتایج آزمایش‌ها و بررسی‌های خود را در قالب مقالات و ویدئوهای جامعی دراختیار کاربران عزیز قرار خواهد داد.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *