تکنوتریک

جعبه گشایی سامسونگ گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3

با ورود گلکسی‌ زد فلیپ ۳ و زد فولد ۳ به بازار، فرصتی پیش‌ آمد تا درکنار بررسی‌های تخصصی، نگاهی به جعبه این دو محصول و محتویاتشان بیندازیم. در‌ادامه همراه زومیت باشید.

سال گذشته، سامسونگ با گلکسی زد فولد ۲ بسیاری از ایرادهای وارده به نسل نخست این گوشی تاشدنی را برطرف کرد؛ به‌گونه‌ای که دیگر نمی‌شد ایراد بنیادی و بزرگی به آن نسبت داد. کره‌ای‌ها امسال حتی پا را فراتر نیز گذاشتند و تغییرات سازنده دیگری را اِعمال کردند. برای مثال، گلکسی زد فولد ۳ با آن مکانیزم پیچیده و قطعات متحرکش گواهی IPX8 را برای مقاومت دربرابر آب دریافت کرده است، از قلم پشتیبانی می‌کند، بیش از ۳۵ درصد صفحه‌نمایش روشن‌تری دارد، از بدنه سبک‌تر و مقاوم‌تری بهره می‌برد و روی هر دو نمایشگرش نرخ نوسازی تطبیق‌پذیر ۱۲۰ هرتزی ارائه می‌دهد.

گلکسی زد فلیپ همواره زیر سایه برادر بزرگ‌تر و گران‌قیمت‌ترش قرار دارد؛ اما به‌نظر می‌رسد این گوشی هوشمند در مسیر تبدیل‌شدن به محصولی بالغ با مصالحه‌های اندک و صدالبته قیمت عادی، از گلکسی زد فولد پیشی گرفته است. سامسونگ با کاهش ۴۵ درصدی برچسب قیمتی گلکسی زد فلیپ ۳ درمقایسه‌با نسل گذشته و رساندنش به ۹۹۹ دلار، آن را به قیمتی نزدیک به پرچم‌داران عادی بفروشد.

صرف‌نظر از کاهش قیمت، گلکسی زد فلیپ ۳ بهبودهای چشمگیری نیز درمقایسه‌با گذشته تجربه می‌کند؛ ازجمله نمایشگر ثانویه بزرگ‌تر آن اکنون کاربر را از مراجعه مداوم به نمایشگر اصلی برای انجام برخی کارهای ساده بی‌نیاز می‌سازد و نمایشگر اصلی‌اش ۱۲۰ هرتزی و بسیار روشن‌تر از گذشته است. زد فلیپ ۳ اکنون به‌همراه زد فولد ۳ نخستین گوشی‌های تاشدنی دنیا با گواهی IPX8 برای مقاومت دربرابر آب نیز به‌‌حساب می‌آید.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است.

برچسب ها :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *